شعبه اشرفی اصفهانی

پایین تر از مرزداران

شعبه جنت آباد

جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی

تلفن های تماس

۰۲۱-۴۴۰۰۳۴۵۴ ۰۲۱-۴۴۰۶۸۶۳۸

شعبه اشرفی اصفهانی

پایین تر از مرزداران

شعبه جنت آباد

جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی

آموزشگاه موسیقی غرب تهران

خانه » آموزشگاه موسیقی غرب تهران
آموزشگاه موسیقی در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان یکی از برترین و آکادمیک ترین آموزشگاه های موسیقی در شهر تهران واقع شده است. این آموزشگاه با دو شعبه فعال در غرب تهران (جنت آباد و اشرفی) مشغول فعالیت می باشد. در آموزشگاه موسیقی استاد نادریان، انواع سازهای ایرانی و جهانی، سلفژ و آواز، تئوری موسیقی و آهنگسازی تدریس می شود. همچنین کنسرت های هنرجویی دوره ای برای هنرجویان به طور منظم برگزار می شود. این آموزشگاه با بیش از 40 نفر از برترین اساتید موسیقی کشور به عنوان بزرگترین آموزشگاه موسیقی در غرب تهران فعالیت می کند. اساتیدی که همگی دارای تحصیلات عالیه آکادمیک بوده و در شمار برترین و با تجربه ترین اساتید موسیقی کشور به شمار می روند. در ادامه، با انواع کلاس ها و دوره های آموزشی و اساتید آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان آشنا می شوید. همچنین می توانید برای مشاوره با اساتید از طریق تماس با ما، با اساتید آموزشگاه وقت مشاوه رایگان رزرو کنید.

دوره های آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی نادریان، دوره های آموزشی کلیه سازهای موسیقی را در همه ی سطوح و برای کلیه سنین برگزار می کند. همچنین علاوه بر آموزش نوازندگی سازهای مختلف، آموزش آواز (خوانندگی) و تئوری موسیقی و کلیه زیرشاخه های مرتبط نیز انجام می گیرد. سازهای موسیقی جهانی از جمله پیانو، گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، هنگ درام، ویولن، کالیمبا، کلارینت، ساکسیفون و سایر سازهای موسیقی ملل. همچنین سازهای موسیقی ایرانی شامل تار، سه تار، تمبک، سنتور، دف و سایر سازهای موسیقی ایرانی. در زمینه تئوری موسیقی نیز آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان در غرب تهران، بزرگترین و آکادمیک ترین مرجع تخصصی کلیه دروس موسیقی به شمار می رود. دروسی از جمله تئوری موسیقی، هارمونی، کنترپوان، ساز شناسی و ارکستاسیون، فرم، آهنگسازی و تنظیم با نرم افزار و غیره. همچنین دوره های سلفژ و آواز نیز در همه سبک ها برگزا می شود. در ادامه با دوره های مختلف آموزشی در غرب تهران آشنا می شوید.

سازهای کلاسیک و جهانی (آموزشگاه موسیقی در غرب تهران)

سازهای جهانی و کلاسیک، سازهایی هستند که در موسیقی غربی و سایر انواع موسیقی مانند موسیقی سمفونیک و موسیقی ملل استفاده می شوند. این سازهای در کشور ما از محبوبیت ویژه ای برخودارند. علاقمندان به موسیقی در کنار علاقه به سازهای ایران اصیل، به سازهای غربی و سایر ملل نیز توجه ویژه ای دارند. سازهایی که برخی از آن ها در موسیقی سمفونیک و کلاسیک نیز استفاده می شوند. آموزش سازهای جهانی بخش مهمی از برنامه آموزشی آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان است. در ادامه، این سازها و اساتید آن ها آورده شده اند.

بهترین آموشگاه موسیقی غرب تهران
آموزشگاه پیانو در غرب تهران

پیانو از جمله سازهای پرطرفدار و جذاب است که در آموزشاه موسیقی استاد نادریان و تحت نظر ایشان، با جدیدترین متدهای وز دنیا و برای همه سنین تدریس می شود. اساتید پیانوی آموزشگاه عبارتند از:

  1. استاد عرفان نادریان
  2. استاد علی اکبر پاشازاده
  3. استاد لادن جم
  4. استاد نیلوفر هما
  5. استاد مهرداد علی نژاد
  6. استاد علیرضا میرباقری
  7. استاد صفورا صفری
  8. برای آشنایی با هر استاد، روی تصویر ایشان کلیک کنید.

استاد عرفان نادریان

استاد علی اکبر پاشازاده

استاد لادن جم

استاد نیلوفر هما

استاد مهرداد علی نژاد

آموزشگاه موسیقی در غرب تهران
آموزشگاه گیتار در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان تخصصی ترین مرکز آموزش ساز گیتار در غرب تهران به شمار می رود. ساز گیتار در همه ی سبک ها و توسط بهترین اساتید گیتار کشور آموزش داده می شود. اساتید گیتار آموزشگاه عبارتند از:

  1. استاد عرفان نادریان (گیتار پاپ)
  2. استاد امیر کریمی پور (گیتار پاپ و فلامنکو)
  3. استاد سمیه علیزاده (گیتا کلاسیک و پاپ)
  4. استاد پیمان عصمتی (گیتار الکتریک و کلاسیک)
  5. استاد علیرضا میرباقری (گیتار الکتری و کلاسیک)
  6. استاد آریا طاری (گیتار آکوستیک و کلاسیک)
  7. استاد مهرداد علی نژاد (گیتار پاپ و کلاسیک)
  8. استاد ریحانه رسولیان (گیتار کلاسیک)

استاد امیر کریمی پور

استاد آریا طاری

استاد لادن جم

استاد پیمان عصمتی

استاد ریحانه رسولیان

این صفحه را به اشتراک بزارید.
Share on Facebook
Share on X
Share on Telegram
Share on WhatsApp
Share on Linkdin
Share on Pinterest
نویسنده